مصاحبه آرشیو خبر ها
همانند چلسی ...

همانند چلسی ...

هافبک خلاق بیانکونری می گوید یووه تشنه کسب موفقیت در هر سه جام است و می خواهد پایان خوبی در فصل جاری داشته باشد.

یوونتوس با پیروزی 3-0 برابر فیورنتینا در بازی برگشت نیمه نهایی کوپا ایتالیا، شکست 2-1 در بازی رفت را جبران کرد و توانست به فینال این رقابت ها برسد. کلودیو مارکیزیو می گوید این تازه اول راه بانوی پیر است و بازیکنان تشنه کسب موفقیت های بیشتر هستند:

"فینال کوپا؟ این اولین هدفی است که در این فصل به آن رسیده ایم. ما درباره باره زمانی بسیار مهمی از فصل صحبت می کنیم، رسیدن به فینال کوپا ایتالیا نشان می دهد که تیم خوب کار می کند."

"کاری را انجام می دهیم که باید انجام دهیم، پیروزی در بازی ها و داشتن پایانی خوب در همه رقابت ها. اما من فکر می کنم با توجه به انتظارات ما همین الآن هم خوب کار کرده ایم. ما سه فصل پشت سر هم قهرمان اسکودتو شدیم و سوال اصلی این بود که یوونتوس هنوز انگیزه کسب موفقیت دارد؟"

"بازیکنان هنوز هم می خواهند که در زمین همه توانایی های خود را به نمایش بگذارند و نشان دهند که امسال نیز انگیزه زیادی داریم."

"سه سال قهرمانی ما غیر قابل انکار است و نمی توان آن را زیر سوال برد، حتی اگر بعضی ها بگویند سری آ در حال حاضر نسبت به دیگر لیگ های اروپایی سطح پایین تری دارد."

"اما به بقیه لیگ ها نگاه کنید، امتیاز تیم های صدرنشین حدود 70 امتیاز است، مانند امتیاز ما، مانند چلسی. بنابر این شاید مشکل از دیگر تیم ها باشد که به خوبی نتوانسته اند خود را نشان دهند."

"این آمار به شما این را نشان می دهد که ما حتی با وجود گذر زمان، هیچ گاه بی انگیزه نمی شویم و همواره به دنبال کسب موفقیت های بیشتر هستیم. اما وقتی از زوایای دیگر به ایتالیا نگاه می کنید موضوع فرق می کند، مانند اوضاع اقتصادی نه چندان خوب، یا حتی افت فوتبالی این کشور."

"انجمن مجازی هواداران باشگاه یوونتوس در ایران"


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: